Irodalom:
Ktelez irodalom
Buda Bla: Szenvedlyeink, Subrosa Kiad, Bp. 1995.
Cselk Lszl: Ne dobd el az leted!, Subrosa Kiad, Bp. 1995.
Takch Gspr: Mirt ne igyunk sokat? Subrosa Kiad, Bp.,1995.
Bagdy E.-Telkes J.: Szemlyisgfejleszt mdszerek az iskolban, TK.,Bp.1982.
Szemn Jzsefn: tmutat a htrnyos helyzet cigny gyermekek vodai nevelshez
Hajdb., 1996.
Ormndi J.-Szab I.: Etnikai oktats s nevels egy vizsglat tkrben
in: Fejlesztpedaggia,1998.
Esettanulmnyok, Szerk.:Somorjai I.-Tordain
D. Lajos s D- Lajosn esete 18-21.o.
VJKTF,Esztergom,1994.
Tanulmnyok a gyermekjlt krbl IV., Szerk.:Budai Istvn, Esztergom, 1994.
Krzisintervenci 6-21.o.
Gyermekek megbrkzsa a vlssal 100-121.o.
Tanulmnyok a gyermekjlt krbl, Szerk. Budai I., Hajdbszrmny, 1993.
Costin. Kik az iskolai szoc. munks kliensei?
Csaldpedaggiai ismeretek I., Szerk.:Csizmadia -Fn-Kiss Jn
Egszsges s beteg csaldok 21-30.o.
Csaldgondozsi folyamat mdszerei 90-100.o.
Genogram 121-124.o.
Vlasztsi lehetsgek 173.o-178.o.
Gyermek- csaldvdelmi szveggyjtemny az vkpz fiskolk szmra, Szerk.Szemn Jn,
Hajdbszrmny, 1992.
Kondor A.-Geiger .: A blcsde, mint pszichogn rtalom 18-25.o.
Heller-Kabain: Nhny tapasztalat a csecsemotthoni vegyes csoportokrl 26-30.o.
Ranschburg J.: A vls s a gyermek
Vass J.: A cignytanulk oktatsnak nhny krdse 99-108.o.
Majlth Gy.: Antiszocialits s szuicidium a gyermekkorban 235-237.o.
Szamosi J.:A fiatalkori ngyilkossg pszichs httere 238-240.o-
Vajda Zs.: Nevels, pszicholgia, kultra, Dinasztia K.,1994.,Bp,
Csaldtagok s trsak szerepe a gyermek nevelsben 99-117.o.
Nevelsi stlusok 154.o.
Iskola 160-172.o.
Problmk a nevelsben 191-228.o.
Pszichopedaggia-Nevelotthoni nevels, Szerk.:Volentics A.,BGGYTFl, 1992. Bp.
A nevelotthoni nevels ltalnos s specilis feladatai 30-40.o.
A deviancia szociolgija, Szer..Gnczl Katalin,T-Twins K. 1993.,Bp.
Korinek L.: A bnzs alakulsa Magyarorszgon 100-103.o.
Hacker.: A kriminalits krnyezeti tnyezi 57-67.o.
Tauber: A cignysggal kapcsolatos elitletek 87-98.o.
Durkheim: A bnzs normlis jelensg 9-13.o.
Az alkoholizmus 151-168.o.
Tanulmnyok a gyermekjlt krbl, Szerk.: Kvrn dr., Hajdbszrmny, 1994.
Tamk T.: Fiatalkor kbtszerfogyaszt 9-21.o.
Vanka M.: Drogfogyasztshoz fzd viszony 22-24.o.
Szab Erzsbet: Adalkok a kbtszer problma megelzsre 24-28.o.
Vince H.: A kbtszerfogyaszts nhny idszer krdse 28-30.o.
Makn: A fiatalkori bnzs napjainkban 36-39.o.
Jaszovics G.: ngyilkossgra hajlamost tnyezk feltrsa 30-36.o
H. Tuggener Szocilpedaggia I-II.
in.:Gyermek- s ifjsgvdelem 1990/2-3.
Andorka Rudolf: Trsadalmi problmk szociolgija 1990.Bp. 61-69.
Budai I.: Gyermekvdelem az iskolban vagy iskolai szocilis munka
in.: Csald, gyermek, Ifjsg 1996.
Csaldgondozs s iskola
Szerk.: Bernyi A., KLTE,1994, Debrecen
Komlsi Piroska: A csald tmogat s krost hatsai a csaldtagok lelki egszsgre 7-33.o.
Farkas Pter: A roma tanulk iskolai sikeressgnek s a roma kisebbsg helyzetnek javtst szolgl eszkzk s a nemzeti fejlesztsi terv
in: j pedaggiai szemle, 2002. november, Bp.,3-16.o.
Ajnlott irodalom:
Tanulmnyok az inadaptlt serdlk pedaggija krbl, Szerk.:Murnyin, NT, Bp. 1993.
Kzssgi llekvdelem, Szveggyjtemny, BGGYTF. Bp. 1994.
Konzultci sokproblms csaldokkal, Insoo Kim Berg:Csaldterpis olvasknyv V.Bp.1995.
Kozma T. : Szocilpeaggia, Osiris, Bp. 2000.
|