TEREPGYAKORLAT
A szerk. 2007.09.30. 20:35
Tematika, benne a ktelez irodalommal
|
Nyugat-Magyarorszgi Egyetem
Benedek Elek Pedaggiai Kar |
Tantrgy neve:
Egyni terepgyak. megbeszls 5 |
Oktat neve:
|
Szak:
|
Tagozat: |
Tanv:
2007/08/1 |
Ajnlott flv: |
Kreditszma:
4 |
Flvi raszm:
0/5 |
Tantrgy kdja:
BSLA8PEGM5 |
Tantrgy elfelttelnek kdja: |
Flv zrsa:*
Gyakorlati jegy |
Tantrgy tpusa: ** |
Tanszk:
B-Szocilpedaggia Tanszk (SzoNI) |
Tantrgyfelels neve:
Arnyi Gabriella |
* gyakorlati jegy, kollokvium, szigorlat, kritrium-kvetelmny
** ktelez, ktelezen vlaszthat, szabadon vlaszthat |
A tantrgy clja:
A tantrgy aktv segtsget nyjt a hallgatknak a terepltogatsokra s a terepgyakorlatokra val felkszlsben, az ott szerzett tapasztalatok feldolgozsban, a gyakorlati feladatok megoldsban.
Az egyni terepgyakorlati megbeszls tovbbra is a csoportvezet tanr rnyitsa alatt, a felmerl, terepen szerzett sajt tapasztalatoknak, vagy hasonl tapasztalatoknak feltrsra s adott krds aktulis elmleti htternek megismersre irnyulnak.
|
Tmakrk:
Az ra alapjt a hallgatknak a gyakorlati terepen szerzett tapasztalatai adjk, melyet a csoportvezet tanrok kiegsztenek olyan hasznos ismeretekkel, melyeket a hallgatk ksbbi munkjba bepthet. |
Irodalom:
Nrai Tams: Civil szervezetek szerepvllalsa a szocilis ellts, szolgltats terletn – in.: Esly 2005/1.
Bugarszky Zsolt: a szocilis szolgltatsok jjszletse Magyarorszgon – in.: Esly 2004/4.
Knig va: Szakmai, technikai s szervezeti innovcik a szocilis szolgltatsokban – in.: Trsadalomkutats 2005/1.
1993. vi III. trvny – a szocilis igazgatsrl s a aszocilis elltsokrl
|
A flv teljestsnek felttelei (gyakorlati jegy esetben):
A gyakorlatok elrs szerinti teljestsnek igazolsa, a terepgyakorlatokon s terepgyakorlati megbeszlseken val aktv rszvtel.
Ellenrzs mdja: zrteszt, mely kt rszbl, a gyakorlatra - a megismert gyakorlati helysznekre, s az elmletre – a kiadott ktelez irodalomra vonatkoz krdssorbl tevdik ssze. |
A vizsgra bocsts felttelei s a szmonkrs tmakrei (kollokvium, szigorlat esetben):
|
|
|
|
|
Sopron, 2007. szeptember 3.
|